Verkkomarkkinointistrategia

Laitetaan hyvä kello kuulumaan! Miten asiakkaat saadaan suosittelemaan yritystä verkossa? Miten asiakkaan ostokäyttäytyminen on muuttunut? Miten kivijalkakauppaa pystytään tukemaan verkkomarkkinoinnin ja -kaupan avulla?

Verkkomarkkinointistrategia kokoaa langat yhteen ja luo kokonaiskuvan siitä, mitä toimenpiteitä yrityksen kannattaa tehdä menestyäkseen muuttuneessa markkinoinnin kentässä.

Yllä kuvatun prosessin vaiheet:

1. Kartoitan yrityksen nykytilanteen tarpeineen ja rajoitteineen. Määrittelen yhdessä yrityksen vastuuhenkilön kanssa konkreettiset tavoitteet ja kohderyhmät.

2. Toimitan ensimmäisen luonnoksen verkkomarkkinointistrategiasta.
(Viikko aloitus-workshopista.)

3. Videoneuvottelu verkkomarkkinointistrategian täsmentämiseksi yrityksen vastuuhenkilön kanssa.

4. Toimitan toisen luonnoksen verkkomarkkinointistrategiasta.

5. Verkkomarkkinointistrategia on valmis, kun edellisessä vaiheessa ilmenneet tarkennuskohteet on toteutettu.
(Kaksi viikkoa aloitus-workshopista.)

Samat lainalaisuudet pätevät yhtä lailla kuluttajakaupassa kuin B2B-markkinoinnissakin. Verkkomarkkinointistrategiasta on hyötyä molemmille.

Verkkomarkkinointistrategian avulla minä ja verkostoni pystymme jalkauttamaan toimenpiteet käytäntöön ja saamaan kassakoneen kilisemään entistä kovempaa.

Verkkomarkkinointistrategian hinta alk. 3.500 € + alv.