Verkkomarkkinointistrategia
Laitetaan hyvä kello kuulumaan! Miten asiakkaat saadaan suosittelemaan yritystä verkossa? Miten asiakkaan ostokäyttäytyminen on muuttunut? Miten kivijalkakauppaa pystytään tukemaan verkkomarkkinoinnin ja -kaupan avulla?
Verkkomarkkinointistrategia kokoaa langat yhteen ja luo kokonaiskuvan siitä, mitä toimenpiteitä yrityksen kannattaa tehdä menestyäkseen muuttuneessa markkinoinnin kentässä.
Yllä kuvatun prosessin vaiheet:
1. Kartoitan yrityksen nykytilanteen tarpeineen ja rajoitteineen. Määrittelen yhdessä yrityksen vastuuhenkilön kanssa konkreettiset tavoitteet ja kohderyhmät.
2. Toimitan ensimmäisen luonnoksen verkkomarkkinointistrategiasta.
(Viikko aloitus-workshopista.)
3. Videoneuvottelu verkkomarkkinointistrategian täsmentämiseksi yrityksen vastuuhenkilön kanssa.
4. Toimitan toisen luonnoksen verkkomarkkinointistrategiasta.
5. Verkkomarkkinointistrategia on valmis, kun edellisessä vaiheessa ilmenneet tarkennuskohteet on toteutettu.
(Kaksi viikkoa aloitus-workshopista.)
Samat lainalaisuudet pätevät yhtä lailla kuluttajakaupassa kuin B2B-markkinoinnissakin. Verkkomarkkinointistrategiasta on hyötyä molemmille.
Verkkomarkkinointistrategian avulla minä ja verkostoni pystymme jalkauttamaan toimenpiteet käytäntöön ja saamaan kassakoneen kilisemään entistä kovempaa.
Verkkomarkkinointistrategian hinta alk. 3.500 € + alv.